2012-03-05

沖繩自駕遊 - Day 3 (二)

本篇行程:
岸本食堂 >
海中展望塔 >
許田道の駅 >
古宇利大橋 >
うらの茶屋 >
今歸仁城跡 >
我那霸燒肉店

走出岸本食堂,食飽飽緊係要走走,於是我地係附近閒逛。沖繩比我既感覺似係日本,泰國同中國既混合。佢地有日本人既軟件 - 整潔,有禮,一絲不苟; 那些陽光與海灘又似係屬於泰國布吉同蘇梅; 而那獨特的沖繩料理和傳統日本菜色有點不同,反而很有中國菜的影子,可能是她比較受中國文化影響較深吧。

如果不是那整潔的街道同埋生滋堂,我會以為自己身在布吉。


就算不是遊客區,很多地方也有這些有趣的坐椅給遊人影相。例如這一條半起肉的吞拿魚。


再行下,我又以為去左南丫島。做人做魚都要講下條命生成點,好彩既就係水族館度歎下世界,日日無所事飯來張口糞來也張口; 唔好彩既就比人剝皮拆肉仲要遊街示眾。唔知店主係唔係叫呀武?


拋開那食飽飯無事做既感慨,快快去下一個目的地: 海中展望塔。其實好多景點包括海中展望塔,萬座毛,御菓子御殿本店都係西部公路 - 國道58號北面,所以比較好既安排係一日內從西部公路南走到北,停停走走咁睇晒所有地方。不過因為我地擔心明天玩不完所有地方,所以趁有時間先去比較近北方既海中展望塔吧!



去展望塔先要進入一個高級渡假村,入去時要先經過一個保安亭,保安員問我地去邊,只要出示一下展望塔既宣傳單張就可以進去。

泊好車,買好門票後,我地等坐渡假村既接駁車到展望塔。等既時候不如去渡假村既沙灘行下。沙灘既沙比較粗,不太好走,而且泳客也不多。

但驚人的是,這裏的消費還真厲害!租一架單車每兩小時要一百港元!咁我不如帶我架單車黎租比人,賺下旅費都好。其他水上活動用品租借費也很"誘人",例如租用獨木舟等一天要數百港元,所以都係影下相就算。


等了不久就有渡假村既接駁車載我地到展望塔。車內座位全是木造,車道左右綠意盎然。

不到數分鐘就到達目的地。海中展望塔外型好似一座燈塔,其中有五米在水底中,遊客可以係水底中直接觀賞海中的生物。進入塔之前先要經過一條小橋,在橋上往下望,已經可以看到好多好多海魚四圍遊來遊去。

進入塔之後沿樓梯往下走,就到達展覽層。四週都係圓形既,好似去左潛水艇內。往出面看真係有好多魚。不過由於剛剛從美麗海水族館參觀完,珠玉在前實在有點比下去。所以重點都係睇近在咫尺既小丑魚同埋珊瑚吧。

雖然係人工,但係都值得一看。

不過我覺最好睇都係呢個看似狗頭鍘既窗仔!請問,個鍘既開關係邊?我只要按一下就可以啦...

不用十幾分鐘就睇完,回程不如行行那條車道吧,順道可以睇下風景。大海美麗依舊,但我覺得左上成的烏雲不是一個好兆頭。右邊就是剛才的海中展望塔。

一路上又遇上學校旅行(又係學校旅行!呢度既教師同學生都幾開心...)。路邊有很多抺桑花(大紅花)在盛開。

上車後駛往許田道の駅。道の駅就好似高速公路中的休息站,比駕車人仕小休,食下野,去下洗手間既地方。許田道の駅係其中一個比較大型既休息站。不過左睇右睇,都係似一個街市仔+迷你超市。我見到有抺桑花雪糕,立即買黎試下,不過好酸,深感中伏。

國道58號係一條非常吸引駕駛者既道路。除左因為甚少塞車外,還因為有一大段路係沿海而行。就算間中有點小雨,也無損她的吸引力。天藍,海青,太陽暖,路踠蜒,聽著音樂,不知人間幾何。


不知不覺就到了古宇利大橋。古宇利大橋係沖繩最長既橋,連接古宇利島同沖繩本島。

我地下車係大橋起點附近一個沙灘走走。沙灘出面有一個小島,在黃昏陽光下令人感到非常舒適。


論宏偉,論設計,古宇利大橋一定比不上香港青馬大橋。論景致、舒適,她一定不會差。這是環境使然,也是心境使然。



要找うらの茶屋真係花左不少時間,因為個GPS今次唔準,送左我地去一個農田度=_=。係古宇利島上一間小餐廳,有著前舖後居既設計。它特別之處係從這裏可以俯瞰全條古宇利大橋。我地係唯一一組客人,店主有點漫不經心咁招呼我地,我地都好漫不經心咁四周揾一個可以睇到全橋風景既好位。


果汁好好味。

老人與海。

日落餘暉。咦,原來咁晚,要快快去下一個景點。

出發既時候又發生一件低能事件。話說要開車既時候點解個駄盤轉唔到既?!?!用盡力都只係轉到少少。明明架車已經開著左,個顯示版都有燈,但係都係轉唔到個駄盤...

原來架車個引擎仲未發動,個駄盤自動上鎖...

快快揸去今歸仁城跡不過沿路塞車,咁唔好彩係鄉下地方都塞車。去到今歸仁城跡不過已經關門。唉點都好同枝旗仔影下相,叫做到此一遊啦。

都係快快離開因為入夜後有好多蚊,走慢少少都被叮左幾處。

今晚晚餐係沖繩烤肉!想當然係馬不停蹄咁直落北部有名既我那霸燒肉店。
一看左上方的招牌,是否寫着"燒肉乃我肚腩"?還是太餓產生了幻覺?



餓到手震。


仲有三隻小豬。呵呵,今次一定要食豬肉。



價錢非常合理。主打係牛同豬。服務員姐姐用英文好有耐心咁同我地介紹這裏有特色既肉類,原來除左牛豬外,服務員姐姐話最好食係雞,真係估唔到。豬就一定要試,因為沖繩Agu豬相當出名。今次仲用左旅遊小册子內的優惠劵換左一碟豬肉,完全免費。


食烤肉時蔬菜一定少不了,而且日本既什菜味道都很不錯。


每枱都有一塊咁既物體。大家估下係乜?雪糕?前菜?

原來係豬油!用來搽塊燒烤鐡版,燒烤時冇咁易燶。

肉類到齊了。好多雪花,一定肥死。右上方係牛橫隔膜肉,左邊係Agu豬肉片,全部都肥而不膩,食完差點行唔郁。

備有不同口味既醬料。左邊的黑椒蒜蓉醬大力推介。

埋單都只係四百多港紙,平到發笑。滿載而歸返酒店休息,明天的行程也很緊密。冇法,香港人嘛。


上篇︰沖繩自駕遊 - Day 3 (一)
下篇︰沖繩自駕遊 - Day 4 (一)

沒有留言:

張貼留言