2012-03-04

沖繩自駕遊 - Day 3 (一)


本篇行程:
酒店早餐 >
美麗海水族館 >
手打ちそば きしもと食堂(岸本食堂)

今天早上行程好簡單,就係到訪不論外地或本地遊客都好喜歡既沖繩美麗海水族館!一早七點幾起身,由房間望出去的名護市,交通已經開始繁忙。


天氣都不錯。出發前醫醫肚。




早餐比上一間酒店多些選擇,而且早餐時段所有飲品販賣機都係免費既,包括果汁咖啡朱古力。



酒店附近有唔少野貓。


好,出發!一路上都冇塞車,好舒服咁揸左半個鐘就到達水族館。

魚形路標教你點去。


水族館內有好多泊位,唔使爭。其實水族館區內有好多其他類型既展覽館同公園,不過因為時間關係只好專注遊水族館吧。




水族館公園地標噴水海豚。好多小朋友係到玩水。



如果以後既天氣都係咁就好啦。



今次又遇到中學旅行團。V字手勢pose由幾歲擺到幾十歲,十足日本民族性。



水族館入口出面個海先係重點。好清好多層次!好似只用肉眼就可以睇到魚。




終於入到去,第一個水池係手觸海星海參。排隊摸摸摸。





巨型雞泡。


群魚亂舞。

先生,清蒸定起肉炒?






先生,上湯芝士定蒜蓉蒸?


冇乜肉食。


第一次見真既椰子蟹!會唔會好嚡?


當然唔少得水族館內最多既動物: 大人同小朋友。唔食得。

愈寫愈肚餓,都係慢慢睇。







終於黎到必睇既黑潮館,三米長鯨鯊!(我好似寫緊旅遊閃閃書...) 要係現場先可以感受到個種巨大。


魔鬼魚亦都十分巨型,只不過在鯨鯊面前所有魚都被比下去。


工作人員做緊清潔。



同場加映發左霉既巨型魷魚。我冇乜胃口。

外面天朗氣清,好想去游水。


離開黑潮館,去海龜館睇睇。



一眾海龜好悠閒咁曬太陽。


長壽既秘訣係乜?就係乜都唔做日日曬太陽同玩水。

海牛館就相形見拙,只有幾隻海牛好郁悶咁對住四面牆。


出去附近個海灘走走,有告示牌警告附近有危險生物,但係我揾左好耐都揾唔到有危險生物。可能佢講緊人類。




要離開了,不捨的同魔鬼魚講再見。然後興奮地去食午餐。因為已經快二點啦!



目的地係手打ちそば きしもと食堂(岸本食堂),很多網友介紹,好好食好地道既沖繩soba!
地址:沖繩縣国頭郡本部町渡久地5
電話:0980-47-2887



十幾分鐘就到,一入內就知係好地方,因為二點幾都全院滿座,而且幾乎全數都係本地客。
店內有好多名人既簽名同留影。



唔使諗要兩碗大麵先!所謂soba並唔係傳統個種日本蕎麥麵,而係一種近似刀削麵既麵條,比較粗身同彈牙。這間店的麵條彈牙非常,那肥豬肉入口即溶,味道偏甜,有點似我地既糖醋骨。而湯底係有陣陣柴魚味。今次真係連湯都清埋!我附近個兩個本地遊客影完相後都唔講野係咁食食食。



食飽飽好開心好滿足咁比錢,一碗只不過係六十幾港紙。下午行程一籮籮,都係早點出發。


話說上一日架車係咁bibi聲,我係咁檢查都揾唔到原因。後來我係一個燈位停低,bibi聲就消失了。我本能地拉下個手掣... 原來我冇放晒個手掣!由於我一路揸一路磨條brake皮,所以架車係咁警告我,真係唔好意思...



沒有留言:

張貼留言