2012-07-25

Italia 意大利自由行 - 準備

決定了到意大利後,最簡單的準備就係 - 抄行程。

首先選城市。一般大路城市有羅馬、米蘭、威尼斯,佛羅倫斯、和其附近小鎮。米蘭沒什麼特色,可以一天玩完,所以放棄。反而在佛羅倫斯附近的小鎮有不少選擇,托斯卡尼省的風光真不是浪得虛名。

第二選路線。其實沒有什麼選擇。一是由北玩到南,一是由南到北。沒有太大分別,一切往錢看,那條路線的機票最平就選那一條。


第三選方法。聽過最過癮的行程係自駕遊,可以一天遊覽多個地方,而且還可以去偏遠的景點。但係因為歐洲是左軚車的關係,以及本人的駕駛技術太超卓,只適合在日本和四下無人的荒野駕駛,所以這次放棄。坐坐火車也不錯。火車票價可以相差很遠,例如很早訂的mini pass只需要9歐,但即日買就需要46歐。早訂的代價係無法更改日期時間,所以如果睡過頭或是病倒了又或是想在某個城市停留多一點就請貴客自理。

第四選酒店。窮人選酒店都好煩,因為有太多平價Hostel 、 B&B揀,但質素可能相差很遠,所以都係抄人啦,或者係hostelworld.com睇多少少評語才決定。不過首選一定要交通方便,尤其係鄰近火車站,因為就算要搬行李都由火車站到酒店都不用太辛苦。其次當然要乾淨整潔,不需要豪但舒服至緊要。如果可以的話,有免費早餐供應會更完美,因為食個像樣早餐的價錢可以係香港食個午飯。這個在往後遊記中會介紹。

第五計劃詳細行程。這個才是真正麻煩所在。跟人行程時一定要跟自己喜好加加減減,因為去一個你唔喜歡的地方可以浪費一天半天。而且要預留一定時間走位,和隨時要改行程的心理準備。因為意大利人,和很多歐洲人一樣,效率都是十分"高"的。而且一路上可能會有意外,例如失竊,生病等等。
另外如有Smart phone的話,強烈推薦下載TripAdvisor Offline City Guides。它的離線地圖實在非常方便好用!尤其是在迷失方向而要搵野食既時候,它簡直是迷霧中的燈塔。

第六準備隨身物品。六月天氣日間很熱,晚間頗涼,一定要帶一件外衣。可以的話,帶點保安用品,如鎖,防狼器等等,而貴重物品跟身。你知啦,一個失業率高既國家,都係要萬事小心點。

最後學幾句意文,以方便和當地人打招呼。

你好 - Ciao (抄)
謝謝 - Grazie (架些)
再見 - 又係 Ciao (抄)


就係"抄","架些","抄"就足夠日常用。其他用簡單英語,再加手語就可以了。長篇英語可免則免了,一來自己唔掂,二來佢地都唔掂。


跟着,就進入十一天意大利抄人鐵腳早出晚歸之旅。


上篇︰意大利自由行 - 廢話篇
下篇︰意大利自由行 - Day 1 Venice 威尼斯篇


12 則留言:

  1. 這洒店多少錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可以選擇的,不會超過800-1000港幣一晚。

      刪除
  2. 看着笑了,“抄“,“架些“,再“抄“,寫得很好

    回覆刪除
  3. Thanks for sharing your journeys on your blog. It has been very useful for a green traveller like me. I am sure I will follow your blog so please keep it updated with your wonderful and imformative blog with lots of pictures. Thank you.

    回覆刪除
  4. Thanks! Hope you enjoy trip planning and the trip itself!

    回覆刪除
  5. 你寫很生鬼呀! 當然內容都好啱洗啦!! Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,好多女仔都咁讚我 :)

      刪除
  6. 寫得好好啊, 明年 6月中都想去, 但好多人都話治安吾好...15..16啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要自己小心一點,兇惡一點,介心多一點,其實沒有大問題的。

      刪除
  7. 師兄請問你去左幾多日?預左幾多錢成個trip( 計埋機票、酒店)? Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 共11天(所以我其實係未寫完...)
      幾多錢真係豐儉由人,買多買少幾個手袋,食好少少或者食垃圾都可以相差很遠。
      不過冇理由付出咁多機票酒店錢過去食垃圾吧?傻的嗎?

      刪除