2012-07-01

突發︰香港島中西區七一半天遊

今天,我地嘗試由銅鑼灣維多利亞公園步行到金鐘,參觀新政府總部,有機會再到西環食糖水,打算用三四小時完成。

下午天氣好好,少雲,天朗氣清,和風微拂,我地三點多已經到達維園。好多行友已經出發,但也有很多行友係維園等。三十幾度個個企定定係到等,講真,好難頂,烈日晒到個頭出煙。但係冇人抱怨,冇人投訴,冇人打尖,小朋友冇發脾氣。


跟住係電車路走走停停,二個多小時後依然未走到祟光,大家都好有序。這也是一個好經驗,你有幾多機會可以沿電車路走行?


一路上有不少途人係天橋上表示支持。



最後到達灣仔時,已經七點幾。正呀,過多陣仲有歌舞昇平人耳目合家歡煙花睇。又有好多人去附近餐廳醫肚後再行過。




今次係第二次,對上果次已經係八年前。係呢個經濟環境不錯,失業率咁底既情況下,都有咁多行友,你估咁易呀,我放假去按摩睇戲買野嘆冷氣陪屋企人唔好?!


好多合理既要求,人類既進步,都係由下而上去爭取,唔係由上而下既施捨。

呃人唔緊要,但係你唔好以為我地會話︰咁呀,哎呀,下次少心啦。然後當冇事發生,我地唔係傻仔。

所以,趁仲可以行,仲可以寫,做多點,以後可能未必再有咁既機會。

好很感動,多謝大家!

沒有留言:

張貼留言