2012-02-26

Okinawa 沖繩自駕遊 - 準備

唔知點解九月突然決定去沖繩慶祝生日,可能因為好多年冇去日本,又唔想去東京京阪神等等大路地方,又想滿足太座想去日本的心願; 而我覺得更大可能,是因為永X日播夜播HotCha叫人去沖繩嗰首歌!再加上小男孤寒的性格,諗住去沖繩這些鄉下地方,可以使少D...

這次真的用了很多時間準備,看了很多香港和台灣的旅遊blog,一般性的資訊可以在大路旅遊書中找到,沒有太大的分別,所以都係揀一本輕少少既去,唔使咁重。好彩的是,上次為遊蘇梅而申請的國際車牌還有效!因為沖繩地方說小也不小,而且景點也很分散,公共交通更加不發達,所以租車是一個很好既遊沖繩方法。再加上日本的GPS實在太發達,油價也比香港低,唔揸車真係對唔住自己(其實原因係自己好想揸車,但係香港揸又唔夠膽...)。

題外話,台灣人的blog實在比香港人的好很多,不僅在資訊上,行程上以及趣味性上也出色很多。香港的很多都是相呀相呀相呀,好似開個人攝影展咁,再加上幾句例如"好好味","好得意","好靚靚呀",睇完好似仲差過睇官網。可能同文字運用技巧不太純熟有關吧。

話說回來,這次行程編排上很豐富,盡可能在六日內由南玩到北,由西玩到東,上山(揸車上唔使行)下水(浮潛Yeah!!),盡吃大小路美食!再加上為此旅行買了一部新相機,一於影影影!

主要景點:
美麗海水族館
萬座毛
古宇利大橋
牧志第一市場
國際通
玉泉洞
藍洞
海中展望塔

食:
Argu豬
沖繩Soba
海葡萄
苦瓜(都係苦...)

冇去到首里城因為睇個樣太似中國故宮迷你版,唔係好吸引。

Sun and beach and 日本妹,我來也!




下篇︰沖繩自駕遊 - Day 1

沒有留言:

張貼留言